GENEZA MARKI ›
Firma BAIMI istnieje od 2019 r. Jej nazwa wzięła się od spolszczenia słów „by me” (wykonane przeze mnie). Jest to ukryte znaczenie w nazwie firmy, stanowi filozofię marki, gdzie biżuteria w znakomitej większości wykonywana jest ręcznie według indywidualnych projektów właścicielki firmy i dyrektor artystycznej Katarzyny Więsyk
INFORMACJE O FIRMIE ›
Firma BAIMI ma swoją siedzibę w Orzyszu, gdzie zatrudnia kilka osób zaangażowanych w produkcję i sprzedaż biżuterii. W siedzibie firmy znajduje się salon firmowy, a w galerii handlowej Brama Mazur znajduję się wyspa handlowa z naszą biżuterią.
Czas pandemii mocno ograniczył nam chęć rozwoju i powstawania nowych punktów handlowych, lecz firma szybko zorientowała się na klienta w sieci, gdzie powstał nasz sklep oraz portale społecznościowe marki.
KOLEKCJE ›
Nowoczesne wzornictwo, bogata kolorystyka i aktualność modowych trendów to kwintesencja biżuterii BAIMI. Każdy sezon przynosi nowe kolekcje sygnowane delikatnym logiem BAIMI. –Chcemy, by nasza biżuteria była dostępna dla każdej kobiety, która chce odmienić swój wizerunek lub po prostu poprawić sobie humor kupując wyjątkowy drobiazg – mówi Katarzyna Więsyk, właścicielka i dyrektor artystyczna marki – to dlatego pracujemy nad różnorodnymi kolekcjami starając się wyznaczać trendy w świecie biżuterii. Cały czas wprowadzamy zmiany po relacjach od naszych klientek, by kobiety kochające modę mogły mieć przepiękną biżuterię w zasięgu reki.
PRODUKTY, KTÓRE KOCHAJĄ KOBIETY ›
Naszyjniki mieniące się blaskiem kryształów SWAROVSKI Topowe bransoletki z naturalnych kamieni Kolczyki z różnorodnych kolekcji BAIMI uwielbiają tysiące kobiet. Broszki które dodają uroku każdej stylizacji.
KLIENTKI ›
Różnorodne kolekcje przygotowywane są z myślą o wymagających klientkach i nawiązują do aktualnych trendów ze światowych wybiegów mody. Marka kieruję swoją ofertę do kobiet w każdym wieku. Biżuterię BAIMI noszą szalone nastolatki bawiące się modą, dwudziestolatki ceniące oryginalność, businesswoman poszukujące biżuterii do pracy i kobiety dojrzałe wybierające stylowe dodatki.
STOISKA FIRMOWE›
Firmowe punkty sprzedaży utrzymane są w podobnej stylistyce. Znakiem rozpoznawczym są białe meble wystawowe z podświetlanymi witrynami i dyskretnym logo marki. Biżuteria eksponowana jest najnowszymi kolekcjami sezonu.
CELE, MOŻLIWOŚCI, ROZWÓJ ›
Poszerzanie sieci dystrybucji produktów jest jednym z najważniejszych celów marki. W związku z rozwojem marki, BAIMI poszukuje partnerów biznesowych zainteresowanych współpracą w zakresie otwierania stoisk firmowych.